
ZWROTY
Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny i przesłania na adres:
SPEKTRA studio Elżbieta Michalak ul. Limanowskiego 111a, 91-334 Łódź.
Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego (zgodnie z Ustawą z dn.
25.12.2014r.) Do zwracanego towaru prosimy dołączyć paragon oraz wypełniony formularz
dostępny do wydrukowania pod adresem:
Zwrot jest możliwy, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w
żaden sposób zniszczony. Wraz z odsyłanym towarem Konsument jest zobowiązany zwrócić
wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
W przypadku odstąpienia od umowy, wówczas zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od
Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób
dostarczenia oferowany przez nas). UWAGA! Produkt zwracany musi posiadać przypiętą etykietę produktu.
W innym wypadku zwroty nie będą przyjmowane.
Kupujący może poinformować o odstąpieniu od umowy mailem, wypełniając
przygotowany przez sklep formularz online lub składając oświadczenie na piśmie.
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru, przy użyciu
takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej
transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
WYMIANY
W przypadku wymiany towaru do przesyłki oprócz wymienianego produktu w oryginalnym
opakowaniu należy dołączyć: paragon lub fakturę VAT, krótką informację, na jaki rozmiar
lub model należy dokonać wymiany oraz pokryć koszt przesyłki kurierskiej (bez względu na
wagę) za pobraniem: 15,00 zł.
REKLAMACJE
Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest
dotknięta wadą ( wada – zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma
właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu spektra.com.pl, gdy rzecz
wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Klient o niej nie
wiedział. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest pisemne
zawiadomienie o wadzie na stosownym druku reklamacyjnym dostępnym w serwisie Sklepu
w terminie do 1 miesiąca od daty jej wykrycia. Z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje
prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez
wady, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od
daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie
konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć
do 21 dni kalendarzowych.
Reklamowany towar powinien być czysty.
Reklamacje przyjmujemy wyłącznie na druku zgłoszenia reklamacyjnego dostępnym do
wydrukowania pod adresem.
Druk należy wypełnić i odesłać wraz z reklamowanym towarem oraz oryginalnym
paragonem/fakturą VAT na adres: SPEKTRA studio Elżbieta Michalak ul. Limanowskiego 111a, 91-334 Łódź.
Sklep powiadomi Klienta (drogą telefoniczną lub elektroniczną) o przyjęciu zgłoszenia
reklamacyjnego i terminie rozpatrzenia reklamacji.
Koszty transportu wynikające z uznanych reklamacji pokrywa sklep spektra.com.pl.
Wszelkie rozliczenia wynikające z uznanych reklamacji zostaną rozliczone po ich
rozpatrzeniu. Zwrot kosztów dokonujemy przelewem na konto bankowe lub przekazem
pocztowym na podany adres w druku zgłoszenia reklamacyjnego.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika
wszelkie koszty pokrywa klient.
Adres wysyłki:
SPEKTRA studio
Elżbieta Michalak
ul. Limanowskiego 111a
91-334 Łódź
FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA -> kliknij